Inspiration

Monday, February 25, 2013


Dok čekam četvrtak (dan koji sam izabrala za objavljivanje mojih outfit-a) mislim da bi bilo lepo da kazem ko je sve pomogao da izgradim svoj stil. Na prvo mesto bih stavila snaju Olju. Ona me je naucila kako da sa malo para mogu napraviti kombinaciju za koju ce većina reći “woooow” . Bila to elegantna ili sportska kobinacija, za nju uvek mogu reći da je jedna od najsredjenih i najstilizovanijih devojaka koje poznajem... Sledeća je blogerka Leandra. Za nju znam jednu anegdotu, koje se uvek setim kad pomislim da treba da se menjam zbog drugih. Pitala je jednom drugaricu zašto momci nece da se baš zabavljaju sa njom, a vidi se da su zainteresovani i drugarica joj je rekal da je to verovatno zbog njenog dečačkog, čudnog (da ne kažem jedinstveno) stila oblačenja. Ona je odlučila da nastavi da se oblači po svom ukusu, drugačijem od ostalih, i postala jedna od najpoznatijih blogerki na svetu. 
Mira Duma ... Ne znam sta da kažem za nju..Jednostavno obožavam njen stil..jel to dovoljno?!:)).
Na red je došla žena koja vodi blog Madame de Rose, Angela. Blogerka koju sam prvu počela da pratim. ona sledi svoj jedinsven, šareni stil i ombre hair style koji je ujedno i razlog zašto i ja imam svetle vrhove kose. 
Uhhhh baš sam se raspisala, a šta da radim. Inspiracija mi je u ovim zenama.. Postavicu njihove slike da i sami vidite o čemu govorim.

Slađana,
Kiss

Olja



Leandra


Mira


Angela

You Might Also Like

8 comments

  1. OOo S biti pored ovako stylish zena na prvom mestu... woooow.. koja privilegija ! :) <3

    ReplyDelete
  2. Sve su razlicite i sve imaju licni pecat...

    ReplyDelete
  3. moram reci da medju "obicnim smrtnicim" duuugo nisam vidjela ljepsu zenu nego sto je olja... kad sam vidjela fotke sa svadbe,ostala sam bez teksta..savrsena je! posle sam vidjela jos dosta slika kod tebe i kod djoke na FB i svaki put sam bila odusevljena...
    sve u svemu dobar izbor na tvojoj top listi :) ...:*

    ReplyDelete
  4. odlican izbor uzora, i ja obozavam stil madam de rosa, zaista je jedinsvena :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Odlican post! Madame de Rosa mi je omiljeni blog, djevojka je savrsena :)

    ReplyDelete
  6. Odličan post...Mira <3<3

    Pratim te :)

    ReplyDelete

Don't be shy, leave your comments! Love, Sladja

Like us on Facebook