Haircare

Monday, July 06, 2015

Haircare



S obzirom da sam imala dosta pitanja vezanih za moju kosu, odlučila sam da napravim post na tu temu. Pisaću vamo  onome što je kod mene dalo pozitivne rezultate.

1. Kokosovo ulje
     
Kokosovo ulje sam počela da koristim pre možda 2 godine i mogu vam reći da sam prezadovoljna. Ono pomaže i za obnovu oštećene kose, i za brži rast. Ja sam ulje mazala pretežno naveče, (kada mi je kosa bila prljava), od temena do vrhova i prespavala. Sutradan sam kosu normalno prala, i uopste ne bude teško za oprati, a kosa je fenomenalna. Važno je da bude extra devičansko kokosov ulje!!! Nekada sam to isto ulje koristila i za telo i lice, a nekad i kašičicu dnevno pojela :) Ulje je predobro za sve. Neću vas daviti o detaljima, to sve možete naći na googlu. Samo želim da odam dve tajne koje su zaslužne za reči hvale koje dobijam od vas na konto moje kose. Prva tajna je otkrivena... :)

2. Šampon od koprive sa dodacima

Ovaj šampon je meni mnogo pomogao nakon što sam kosu tretirala od vrha do korena, jer sam htela Ombe, pa plavu kosu, pa pramenove.. Naravno, sve je to rezultiralo da je kosa počela slabije da raste i nije imala neki kvalitet. Za šampon se ne sećam kako sam saznala. Ali znam da je najbolji šampon na svetu i da bih ga preporučila svakome...

Potrebno vam je:

* Šampon od koprive (1 litar)
* Ad kapi 
* Ricinusovo ulje
* Kapi od koprive
* Pantenol

Ja kupim šampon od 1 litar. Malo ga koristim, jer vam treba 750 ml šampona. Sve ostalo saspite u bocu sa šamponom i promućkajte. Naravno, svaki put kad budete prali kosu prethodno trebate dooobro protresti bocu.Ta da, specijalni šampon je spreman za vas. Ništa komplikovano, a mnooogo efektno. O militražama nisam pisala, jer kad tražite u apoteci daće vam sve po jednu bočicu. 
Tajna broj dva otkrivena! :)

Ukoliko imate i vi imate neki savet o nezi kose za mene i one koji posećuju moj blog, slobodno ostavite komentar. Do sledećeg posta, šaljem vam ogroman poljubac.

P.S. Ukoliko vam se sviđaju postovi na ovu temu, odnosno beauty ili make up, obavestite me pa da malo češće takve postove objavljujem..

Slađa

You Might Also Like

5 comments

  1. Super post, a kokosovo ulje je zaista odlicno za kosu :))

    ReplyDelete
  2. I ja sam sa sličnim miksom oporavila kosu posle godina blajhanja, pa 12 % hidrogena i još mi je na sve to kosa brže porasla.Nisu mi kupovni preparati za kosu tu baš pomogli. Ovo ulje mi tako lepo izmiče,valjda manji grad, a poveća potražnja. Super blog post :)

    ReplyDelete
  3. Great post!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  4. Ja vec kokosovo ulje koristim umjesto kreme za lice, i kosa mi jeste ostecena pa cu i ja probati, jos veceras :)

    xx
    majnira.com

    ReplyDelete
  5. Jedno vreme sam koristila šampon od koprive sa dodatkom Pantenola. Ne mogu da se setim da li je još nešto bilo u pitanju ali čini mi se da mi je to frizerka preporučila.
    Jesi možda ovu fotografiju napravila na Polyvore-u?

    http://marinamarry.blogspot.com

    ReplyDelete

Don't be shy, leave your comments! Love, Sladja

Like us on Facebook