I start with you...

Monday, February 04, 2013



Ćao svima:)

Moram nekako da počnem sa ovim blogom, ali ni sama ne znam kako. Tako da ništa ne obećavam sa ovim prvim javljanjem. Blog sam imala nekada pre, požele da se vratim i evo me opet na starom mestu. Modu volim i uživam u njoj. Mislim da retko koja devojka nije opčinjena sa istim. Ovaj blog će biti prvenstveno vezan za moj stil oblačenja, ponekad ću ubaciti i blog o šminkanju. Kao što i sami primećujete biće svega ;) 

Svoj stil oblačenja ne bih mogla definisati. Možda malo smešno zvuči,ali tako stoje stvari. Ono za sta mogu garantovati je da uživam u štiklama i svemu onome sto se kombinuje sa njima. Znači više elegantan, nego sportski stil. S obzirom da počinjem sa pisanjem bloga u ovo hladno doba moram istaknuti da obožavam "puf" čizmice (barem ih ja tako zovem). To je nešto što volim da obujem kada je napolju temperatura oko nule. Udobne su mi, tople i super izgledaju. Kada sunce odluči da nas malo više ugreje, nogice u štiklice i šetnjica.
Mislim da je ovo za početak dovoljno od mene..

Poljubac, 

You Might Also Like

0 comments

Don't be shy, leave your comments! Love, Sladja

Like us on Facebook