I am Sladjana Stevanovic

Thursday, May 16, 2013

Dragi moji, ovo je jedan od mojih omiljenih postova. Dok pišem ovo već sam ga favorizovala i stavila na mesto No.1! Slikanje je prošlo fantastično. Jako sam uživala sa mojim parom iz kluba (za one koji ne znaju, treniram rukomet). Puno smeha, inspiracije za slikanje i rezultat je....videćete kroz slike i sami. Uspela sam da nagovorim moju prijateljicu, para i fotografa - 3 u 1:)) da je slikam i pokažem ko se to krije iza foto aparata. Udobno se smestite,jer sam odabrala malo više fotografija, i uživajte. Šaljem vam puuuno pozitivne energije iz suncem obasjanog Brčkog...

P.S. Na nekim slikama možete primetiti da sam stavljala i mali kaiš sa mašnicom. Mnogo mi se svideo za ovaj outfit i ide, stvarno:)

Slađana Stevanović,
Kiss



































Dress: Zara
Bag: Primark

You Might Also Like

36 comments

  1. Ne znam koja je fotografija bolja od koje, ali stvarno! OooOoodlična kombinacija - haljina, cipe, šminka, friz... I meni je ovo No.1 :o)

    ReplyDelete
  2. Predivno ti stoje prugice!
    Super ti je friz ;)

    ReplyDelete
  3. Odlične fotografije,a kombinacija još i bolja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za divne fotografije zaduzena moja jos divnija Sanja:) Hvala ti..

      Delete
  4. Prelepo!:) Divno izgledas!:)

    ReplyDelete
  5. tip top...sve mi se svidja :)


    http://lidavelifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Odlican ste tandem Sanji i ti. Sve je savrseno! Haljinica, kajis, naocare, narukvice, sminka.....supeeeeer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posle toliko godina i ne funkcionisale:)) Hvala Ivanice:*

      Delete
  7. Schön...nächstes Mal Schönbrunn...

    ReplyDelete
  8. ova fotografija na kojoj se divno smijes je zaista prelijepa, ne znam koja je po redu ne da mi se brojati ali nadam se da znas koja je u pitanju.. dobar outfit. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa bice mi tesko da pogodim,ali nema veze...srecna sam kad vidim ovakav komentar:) Sad moram stalno da se smejem:)) Kiss

      Delete
  9. Outfit ja savršen! Od glave do pete :)

    ReplyDelete
  10. Super blog i svidja mi se kombinacija i slike su lepe :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno..drago mi je kad vidim da nova lica na mom blogu:) Poljubac

      Delete
  11. Fotografije moraju biti odlične kada je i moj model odličan. ;)
    Pozdrav od tzv. fotografa. :)

    ReplyDelete
  12. Divna je haljina, i super fotografije :)

    ReplyDelete
  13. Predivna si mi!
    P.s.:Imamo istu haljinicu :)

    <3

    ReplyDelete
  14. Haljina odlicna jer imam bluzu istu. A za to sam da kisic ostane na istoj ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lelo:) Meni se svidjaju obe kombinacije, tj.sa i bez kaisa..na vama je da odlucite sta biste radje nosile:))

      Delete
  15. Svidja mi se:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. I love your blog and your style!
    I'm following you now :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am sooooo happy now:)) Thank you for everything:*

      Delete
  17. Replies
    1. Hvala puno...veliki sam ljubitelj navedenog:) Kiss kiss

      Delete

Don't be shy, leave your comments! Love, Sladja

Like us on Facebook