It's just the brand new kind of me

Sunday, July 07, 2013



 Hello, hello:) Pravim quick post kako bih vam pokazala novu frizuru;) Trebalo je mnogo hrabrosti za ovaj korak,ali sam jako zadovoljna i srećna što sam to uradila. Sedela sam na onoj stolici u salonu i kukala sve vreme, jer nisam imala pojma kako će izgledati. Izlazim iz frizerskog salona, zovem Sanju i pravimo nekoliko sličica. Da čujem vaše mišljenje...

Slađa,
Kiss
P.S. Outfit je u drugom planu, brzinsko biranje je bilo:)) Frizura je bitna:)))






Shirt: Terranova
Shorts: Primark
Sneakers: Primark
Bag: Boross

You Might Also Like

41 comments

  1. Adorable! I've just started a fashion blog recently and would love for you to check it out:

    http://choosfashion.blogspot.com/

    Follow for a follow? Thanks so much! x

    ReplyDelete
  2. Nice outfit, cute shorts!

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. I love how simple this outfit is, but still everything is working :)
    P.S.: Do you maybe want to follow each other?
    xx Lara
    just-anotherfashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Svidja mi se, svidja :)
    ps. Izgledas mladje
    Sladja

    ReplyDelete
  5. Kao devojcica :)

    ReplyDelete
  6. Nova frizura ti krasno pristaje.
    Ja sam prije 2 dana osisala 10 cm svoje kose i jos uvijek patim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam i vise:/ Mogu ti reci da je tesko navici se,al mi je drago kad vidim da je zdrava u potpunosti:) Hvala puno na komplimenta:*

      Delete
  7. Frizura odlicna kao i opusten outfit ! Svidja mi se !

    ReplyDelete
  8. frizura ti odlicno pristaje :D a sorc je predivan :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, dragomi je da nisam pogresila i da su pozitivni komentari:) :*

      Delete
  9. Svidja mi se torba! :) Frizura ti super stoji :)

    http://alltheselittlethings1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. New giveaway on my blog…wanna join? You can win a pair of Zipz shoes!
    Zipz giveaway
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    ReplyDelete
  11. Frizura ti lijepo stoji a sorts je divan :)

    ReplyDelete
  12. ja sam svoje rekla...:) zivjela Olivija P. :D...:*

    ReplyDelete
  13. Adorable look and you are so pretty!
    What about following each other via GFC and Bloglovin? Just let me know!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. rekla sam ti vec meni je hit,odlicna si :)

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. Hvala Negra, malo mi je neobicno al' mi se svidja:)

      Delete
  16. Mnogo to bolje stoji ova duzina kose ;)

    ReplyDelete
  17. Baš izgledaš kao djevojčurak :* Slatko, slatko... Sviđa mi se. :o)

    ReplyDelete
  18. Meni je prelijepa frizura,odlicno ti stoji :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Samra:) I meni se frizura svidja, ali se tesko navici:) :*

      Delete
  19. I like your simple look :) Check out my blog... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    ReplyDelete

Don't be shy, leave your comments! Love, Sladja

Like us on Facebook