Make up

Wednesday, December 24, 2014



Ph.: By me

Beauty post po prvi put na mom blogu. Odlučila sam da podelim sa vama koje proizvode koristim i kakva iskustva imam sa njima. Ako imate neke predologe i dobra (i loša) iskustva sa šminkom pišete. Proizvodi koje ja koristim duži vremenski perion i sa kojima sam jako zadovoljna su:

Četkice -  manja je Catrise koristim je za rumenilo, a veću sam kupila u Aleksandar cosmetics-u Brush 32 odlična za nanošenje tečnog pudera.
Puder- Bourjois No 54 tečni puder, stvarno odličan. Od njega mi se ne masti puno koža, kao nrp. kod Maxfactor-a. Nije uopste težak, a ni previše voden. Nega baš dugo koristim i ne planiram menjati.
Rumenilo - Deborah. Ne znam koji je tačno broj, ali je neka narandžasta boja i meni se sviđa jer ima šljokica sitnih u sebi i tako lepo izgleda na suncu.
Karmin - Moja omiljena boja i baš se posebno osećam kad nanesem crveni karmin na usne. Maybelline No 547.
Rukavica za skidanje šminke- Božen. Rukavica koju nikada ne bih zamenila ni sa jednim proizvodom za skidanje šminke. I stvarno od srca svima preporučujem.
Maskara - Lancome Hypnose Star i Golden Rose Maxim Eyes. Prvi put sam probala Lancome maskaru i zadovljna sam, ali ipak mnogo košta tako da sam dooobru zamenu našla i Golden Rose je za sada moj No. 1.
Olovka za oči - Essence Big Bright Eyes. Belo-roze boja. Savršena da istakne oči..i za dan i za noć.
Set za obrve-Essence 02 Natural. Nisam baš neki specijalista za obrve, ali ove boje meni odvovaraju pa kad baš imam volje uoblicim malo obrve. To je set senki u dve nijanse braon boje. Ne koristim nešto često, ali mi je ok.
Parfem- Economic. Trenutno koristim Burberry London i divno mirišem :). Stvarno se ovi parfemi isplate kupovati. Koštaju 250-300 rsd, u Bosni su oko 6-7km. Postojani su i dosta sam pohvala dobila baš za ovaj parfem. Savršen za jesen - zimu.

Jedva čakam da pročitam vaše komentare i da podelimo iskustva. 

Kiss,

Slađa

You Might Also Like

4 comments

  1. Sviđa mi se tvoj izbor. Gdje se ovi parfemi mogu naći kod nas? :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo linka sa fb https://www.facebook.com/parfemi.brcko.1?fref=ts. Ja sam od njih narucivala u Brckom :)

      Delete
    2. Muchas gracias :*

      Delete

Don't be shy, leave your comments! Love, Sladja

Like us on Facebook