Salad recipe

Thursday, July 03, 2014




Ph.: by me 

Već dugo razmišljam da postavim recept moje omiljene salate. Nadam se da će vam se svideti. Ovo je dovoljno za dve osobe, da se baaaaš najedu. :) Pa da počnemo..

Sastojci:
1 tunjevina u komadu
2 paradajza
1 veći krastavac
4 kašike kukuruza
2 paprike
4 jaja (tvrdo kuvana)
   tost po želji

Preliv:
1 kašika pavlake
1 kašikica majoneze
  malo senfa
  persun
  so
  vegeta

Povrće naseći na male komade i pomešati sa tunjevinom, a preliv napraviti u jednoj posudi i preliti salatu.
Prijatno! :)
---------------------
Hi  my dear friends. This is recipe for my fav salad. Let's get started..

Ingredients:
1 tuna in cans
2 tomatos
1 large cucumber
4 tablespoons corn
2 peppers
4 cooked eggs 
   toast  
  
Dressing:
1 tablespoon of sour cream
1 teaspoon of mayonnaise
   little bit of senf
   salt
   parsley

Cut vegetables into pieces and mix it with tuna. Drizzle the dressing over salad. 
Hope you like it :)

Kiss,

Sladja

You Might Also Like

4 comments

  1. Ovo izgleda tako dobro, njam njam. Moracu i ja sebi sutra napraviti ovakvu salatu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi mi utiske ako budes sutra pravila:) Meni je stvarno predivna, ja to za rucak napravila i svi su bili odusevljeni-cak i oni koji nisu ljubitelji takvih obroka :)

      Delete

Don't be shy, leave your comments! Love, Sladja

Like us on Facebook