Happy

Sunday, March 23, 2014










 

Boots: Tamaris
Ph.: Sanja K.

Oduševljena sam midi suknjama, baš ovakvog oblika. Outfit bih mogla okarakterisati kao elegantan sa primesama street style-a. Ja sam se osećala posebno na dan kad sam ga nosila. Outfit sa dugom bojom suknje možete videti ovde. Jedva čekam da čujem vaše utiske!

P.S. Iznenađenje o koje sam vam pisala u prošlom postu je tu :) Moje rukometašice, fotograf koji je među njima, i ja smo učestvovali u spotu za pesmu Happy Brčko. Drago mi je što i moj grad može da se pohvali da je deo ove Happy ludnice, za koju je skoro svaki grad spremio svoj spot. Pohvale Bojanu J. koji je zaslužan da ovaj spot izgleda fenomenalno:) Hope you like it, like I do:)

You Might Also Like

32 comments

  1. Savseno! Tvoj fotograf i ti ste genijalne :-*! Kosa ti je divna, svidja mi se ta boja meda!

    ReplyDelete
  2. Jako su lepe fotografije a i suknja je odlicna :))

    ReplyDelete
  3. Ti si satkana od njeznosti i ljepote ..... :) J.Je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovoje najlepsi kompliment koji sam ikada dobila! Hvalaaaaaaa J.Je :* <3

      Delete
  4. Predivna kosa i jako classy outfit! Super je video :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa:) Drago mi je za video, bas smo se potrudili :)

      Delete
  5. divna moja sladja...treca slika odozdo mi je kao sa ulica pariza...:*

    ReplyDelete
  6. Super Sladjo! A video sam vec komentarisala. Budi uvijek tako happy <3

    ReplyDelete
  7. Ti predivna ženo!<3 Ova kombinacija mi se mnogo sviđa!

    ReplyDelete
  8. Love the skirt, amazing color and model

    www.guyoverboard.com

    ReplyDelete
  9. You look amazing!
    Did you visit my blog?
    www.agoprime.it

    ReplyDelete
  10. I love your style and your outfit!
    Do you wanna follow each other?

    http://loshoppingaitempidellacrisi.blogspot.it/

    ReplyDelete
  11. You look so elegant!!!
    Love your skirt! :D
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    ReplyDelete
  12. Nice look and I am so in love with your skirt!
    Love the color :) Kisses from Italy (and thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    ReplyDelete
  13. Sviđa mi se spoj ljubičaste i crne, podseća me malo na film ''Seks i grad 2'' kada Keri sretne Ejdana na bazaru :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, secam se :) Bila sam odusevljena kombinacijom...drago mi je kad cujem takva poredjeenja :) Hvala :*

      Delete

Don't be shy, leave your comments! Love, Sladja

Like us on Facebook