Hat

Friday, March 07, 2014














Ring/bracelet/watch: Non branded
Leggings: Thanks to Persunmall (link)
Boots: Tally Weijl
Ph.: Sanja K.

Sa sigurnošću mogu da kažem da se sa malim detaljima možete osećati veoma posebno. Ovaj put stavljam naglasak na šešir. Ne možete reći da njega niste prvo primetili. Zajedno sa kariranom košuljom i torbom u koju može da stane sve i svašta, ja sam imala dobitnu kombinaciju za kuliranje po gradu.

Kiss,

Slađa

P.S. Sheinside promocija. Klik da vidite o čemu je reč http://www.sheinside.com/Vests-Camis-c-1779.html?aff_id=436


You Might Also Like

22 comments

  1. Divna Slađo, točno si mi dala inspiraciju za sutrašnju šetnju :*

    ReplyDelete
  2. Bas mi se dopada ovaj outfit! Odlicno izgledas. Ne znam sta mi je lepse, kosulja, sesir ili torba! :*

    ReplyDelete
  3. Savršeno! Sve mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  4. cizmeeee <33


    xx
    majnira.com

    ReplyDelete
  5. Beautiful look!

    meruertberikova.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Love this outfit, especially the shirt and the hat!
    xx Lara
    just-anotherfashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete

Don't be shy, leave your comments! Love, Sladja

Like us on Facebook